Blogia
el placer de devorarse

INTERCAMBIO DE PAQUETES

En su blog, Nairta ha organizado un nuevo intercambio de paquetes!! Estoy muy contenta porque en los dos anteriores organizados en el blog Sin control no me dio tiempo de apuntarme ¡¡ninguna de las veces!! Así que nada más visitar su blog, le he mandado el mail apuntándome para no despistarme... Me gustan este tipo de ideas... Mi primo dice que soy una freaky, el Sr X aun no se cree la ilusión que me hace cada postal que recibo a través de la web de postcrossing, y el 99% de mi entorno ni se imagina lo que disfruto con este tipo de cosas, pero es que me encanta!! Así que ahora a esperar el mail que me informe de quién será mi sorprendid@...

Ayer fuimos al cine, a ver "La verdad oculta" Me gustó mucho la peli, pero el final me dejó bastante fría para lo bien que iba la película... Me gustó comer palomitas dulces de mi bolsa y palomitas saladas de la bolsa del Sr X, y me gustó llegar a casa juntos. Hoy por la mañana me he levantado temprano y he limpiado mi habitación durante horas (de verdad...) Esta noche cenita... fondue de queso... ñam!!

4 comentarios

inkita -

Joder... parecia que me estabas describiendo a mi!! Entre lo de friki y el postcrossing.

Tu tranqui que ya sabes que cada cual frikea a su modo aunque no lo cuenten los muy... ;)

Bsitos!!

Nairta -

Gracias por la publi gratuita!!

lolita blahnil -

Hola noe!! no conocia tu blog, cuando tenga un ratillo voy a curiosearlo, que ahora voy con un pelin de prisas.
Que bien que vayas a participar en el intercambio, seguro q no te arrepientes!!!
hasta pronto

Sr X -



Hola amorrrr!!!


He intentat escriure´t abans. pro ha vingut el Jordi i he hagut de tancar la pantalla...a més, he començat a escriure amb castellà...pro no puc, ja no...jeje quins records quan vam començar...i en castellà!! jijiji

Sip...el teu cosí diu que ets una freake....doncs encara que jo no ho descarto (jejeje)..si ja ho saps!! m agrades aixi!! em vaig... (i ho estic!!) enamorar de tu aixi!! i t estimo tal com ets!! ( i no és per tant! a tu t agrada!! doncs no ha de ser cap tonteria!! a mi m agrada arribar a Atrenys i que haguis rebut una postal..fas una cara...m encanta veure el teu somriure!)..m´encantes!!

Jo sí em crec que et fa molta il·lussió!! sí que m encanta la idea d ajudar-te i de comprar-te les postals...l únic que ara..hauré de comprar també paquets juas!! weno..mentres a tu et faci ilu...i et faci somriure..a mi m agrada la idea!!! (jo no tinc voluntat per fer-ho..pro sí per ajudar-te!!!)

A mi també em va agradar la peli ahir...i ja saps que estic completament d acord amb tu...molt bona..pro un final una mica a la desesperada...aixxx....pro em va agradar moltíssim!! i menjar crispetes salades...i dolçes...jeje molt guaiii!!!! i aixecar-me al teu costat...segueixo sent el més afortunat que hi ha!!!

Aixxx...el plum cake....em sembla que ja no deu de quedar res...l han devorat tot!! segur!!!! sols he pogut menjar dos troçets....i clar..entre la sogre...el sogre i el tete... l han devorat sense contemplació..i no és per menys...ja saps que tothom ha dit que estava boníssim!!! que guaii ets genial!! ets perfecte!! i lo millor..jo sòc qui en gaudeix!!! gràcies!! i saps? portem més d una setmana dormint junts...aixecant-nos plegats..i m ha encantat que avui em portessis als jutgats!!! gràcies amor!!!

Que t´estimo!!! molt!!
QUE T´ E S T I M O ! ! ! T O T ! ! ! S E G U R ! ! !

Ara..et vindré a buscar..i anirem a sopar!!! que guaiii i despres....mmm..a dormir..sí..dormir també!!
T´estimo Carinllu!!!
(i pots estar segura que estic enamoradíssim de tu! no paro de pensar amb tu!!)
G U A P A ! ! ! !
Gràcies per tot!!! i fins ara!!
muacKKKKK ! ! ! !