Blogia
el placer de devorarse

TENGO UNA MANÍA...

... y es que me lo apunto todo... cuando leo una revista, cualquier cosa que me gusta la apunto, cualquier web, cualquier tienda... Así, me apunté que en el Mercado de Santa Caterina (francesc cambó, 20) que han renovado muchísimo y ahora es un sitio super cool por lo visto, puedes hacer la compra para que te la cocinen en su restaurante, y como algo insólito... Tienen zumo de césped!!!!! tengo que ir a probarlo!!!!! jijijiji... necesito un acompañante...

2 comentarios

Sr. X -

Hola amor!!!

Com molt be saps, aquest és el 5è intent de posar un comentari al teu blog...
El primer que et posava..era que la setmana que ve, et trobaré MOLT a faltar..m´ha acostumat a tenir-te cada día, i se´m fa raro no poder estar al teu costat, ni sentir-te a prop...pro tal com ahir et vaig dir estic molt content per tu!! pq et mereixes unes vacances més que ningú ia Holanda!!! que guai!! de veritat amor!!passa-ho molt bé pels dos, pq tal com dius, malauradament no et puc acompanyar (a l´estiu ja anirem a algun lloc...i si és a al pis..doncs al pis...mentres estiguem junts serà genial, ja veuràs)
També vull que possis al blog que aquesta nit no t´he pegat gens!! i tu no m has fet pessigolles, ens vam dormir a la primera!!jejej i he intentat no fer soroll al mati quan marxava per no despertar-te del tot.
T´estimo!! molt!! T O T ! ! !
M´encanta lleguir el teu blog i recordar tot el que anem fent...és molt guai...i sentir que sòc jo el privilegiat que ho viu en directe al teu costat!! em fas sentir molt afortunat..em fas sentir molt feliç!! cada día!! gràcies nina!!
Vaig a trucar-te...t´estimooo
tot!! segur!!! pensa en mi durant el viatge eh!! muack!!!
A veure si hi ha sort i a la cinquena surt bé!!

muack!!!! t´estimo!!!
Sr. X

soy-yo -

a mi me han dicho que dentro del mercado hace un frío del carajo!así que abrigate para provar el zumo de césped!